Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
  • Před nákupem v internetovém obchodu se není nutné registrovat.

MOŽNOSTI PLATBY

  • platba dobírkou při předání zboží přepravcem ( na slovensko je potřeba počítat ješte s poplatkem 6 euro za převod měny )
  • platba předem na účet 2899860023/0800 - jako variabilní symbol použijte číslo objednávky
    • zboží je odesláno druhý den po připsání peněz na účet, s realizací objednávky začneme až po provedení platby.

CENÍK DOPRAVY

  • Česká pošta (i zásilka na slovensko) – platba dobírkou - 89Kč
  • Česká pošta (pouze ČR ) – platba předem na účet - 49Kč
  • Objednávka nad 1000kč doprava zdarma (Česká Republika i Slovensko)

DODACÍ PODMÍNKY

  • Objednávky expedujeme do 48 hodin, pokud je zboží skladem, pokud zboží skladem není, expedujeme k datu uvedenému u jednotlivého produktu.

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

  • Při reklamaci se na nás nejprve obraťte telefonicky.
  • Zboží lze vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky , pokud se jedná o chybu způsobenou prodávajícím, a to pouze nepoškozené a nenošené.
  • Zboží, které si necháte ušít dle vámi zadaných rozměrů, nebo potisknout jinak než je v nabídce eshopu, nelze vrátit viz zákoník: Výměna nebo vrácení se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku dle §1837 Občanského zákoníku: "Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
  • Použité zboží (aplikované na tělo) nelze vrátit nebo vyměnit z důvodu špatné velikosti z hygienických důvodů, proto prosíme vše před aplikací piercingu důkladně přeměřte!!!

VRÁCENÍ PENĚZ ZA ZBOŽÍ

  • Peníze zasíláme zpět na účet nebo složenkou na adresu zákazníka dle dohody se zákazníkem do 3 pracovních dnů od převzetí vrácené zásilky.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) vady vzniklé nesprávným použitím výrobku 
c) vady vzniklé nesprávným skladováním

POSTUP PŘI REKLAMACI

  • informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  • zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

Michal Matuška

Březina 37

29411 Loukov u MH

  • do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu (pokud se jedná o výměnu velikosti, hradí náklady na poštovné zákazník, pokud se jedná o chybu způsobenou naší stranou, hradíme poštovné my (při zaslání doporučenou zásilkou).
  • doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

  • Každou objednávku můžete zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Také prosíme,pokud víte, že objednávku nemůžete z nějakého důvodu přebrat, napište e-mail a pošleme ji později, nebo vystornujeme.
  • Stačí uvést číslo objednávky například prosím o storno objednávky piercingstyle 151468.
  • Pokud tak neučiníte, zboží si z pošty nevyzvednete a nám se balík vrátí bez vysvětlení buď jako nevyzvednutý, odmítnutý apod. zavazujete se k zaplacení nákladů spojených s přepravou zboží k Vám a zpátky.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • Kupující má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

Prodávající (www.piercingstyle.cz) prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě.

Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?

K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.

Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. . Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.

Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.czwww.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon:

+420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Co byste ještě měli vědět?

Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve Vašem uživatelském účtu.

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.